Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 210-5578025
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ με αγορές άνω των 50€

Πρόγραμμα 1

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ διατροφής - γράμμωσης & καθαρής μυϊκής γράμμωσης & ανάπτυξης


1. ΠΡΩΙΝΟ

ΓΑΛΑ - ΚΟΥΑΚΕΡ Η' ΜΟΥΣΛΙ Η' ΚΟΡΝΦΛΕΙΚΣ ΔΙΑΙΤΗΣ + 1 ΜΕΖΟΥΡΑ ΚΑΘΑΡΗΣ ΠΡΩΤΈΪΝΗΣ


2. ΠΡΟΓΕΥΜΑ

1 -2 ΤΟΣΤ:ΜΑΥΡΟ ΨΩΜΙ, ΦΙΛΕΤΟ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑΣ Η'

ΚΟΤΟΠΟ ΥΛΟ(ΑΠΑΧΟ),ΤΥΡΙ ΑΠΑΧΟ + ΞΥΝΟΜΗΛΟ + 6 ΑΣΠΡΑΔΙΑ ΑΥΓΟΥ


3. ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

1 ΜΕΡΙΔΑ ΑΠΑΧΟ ΚΡΕΑΣ:1/2 ΣΤΗΘΟΣ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ, ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ, ΜΟΣΧΑΡΙ- ΜΠΙΦΤΈΚΙ - ΜΠΡΙΖΟΛΑ (ΒΡΑΣΤΑ-ΨΗΤΑ) + ΣΑΛΑΤΑ ΜΑΡΟΥΛΙ, ΛΑΧΑΝΟ

1/2 ΩΡΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ: 1ΜΕΡΙΔΑ ΒΡΑΣΤΟ ΡΥΖΙ ΠΑΤΑΤΕΣ, ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ


4. ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

ΑΠΑΧΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΜΕ

2 ΦΕΤΕΣ ΤΟΣΤ ΜΑΥΡΟ ΨΩΜΙ Η' ΤΟΝΟ ΨΑΡΙ ΣΕ ΝΕΡΟ Η' ΑΓΓΟΥΡΟΣΑΛΑΤΑ ΜΕ 1 ΚΟΥΤΑΛΑΚΙ ΛΑΔΙ & ΑΝΘΟΤΥΡΟ


5. ΕΚΤΑΚΤΟ ΓΕΥΜΑ ΕΩΣ 1/2 ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ :1 ΜΕΖΟΥΡΑ ΚΑΘΑΡΗΣ ΠΡΩΤΕΪΝΗΣ & 1 SQOUP ΚΡΕΑΤΊΝΗ (ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ)


6. ΒΡΑΔΙΝΟ ΑΠΑΧΟ ΚΡΕΑΣ (ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ) Η' ΨΗΤΟ ΨΑΡΙ Η’ ΤΟΝΟΣ ΣΕ ΝΕΡΟ + ΑΓΓΟΥΡΟΣΑΛΑΤΑ


ΣΗΜΕΙΩΣΗ : ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΩΙ ΚΡΕΑΤΊΝΗ (1 ΜΕΖΟΥΡΑ) ,ΊΊΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΙΑ ΜΟΝΟ.ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΙΝΗ ΜΑΣ